Napisz do nas

Pola oznaczone gwiazdką są wymagane

Q&A

 

1. Jaki jest czas dostawy towaru?
Na karcie każdego produktu podana jest informacja z aktualnym terminem wysyłki.

2. Dlaczego czas dostawy bywa tak długi?
Na bieżąco aktualizujemy informacje o dostępności poszczególnych produktów. Czasami jednak zdarzają się nieprzewidziane sytuacje, takie jak opóźnienie w wysyłce zamówionego przez nas towaru lub brak produktu w ofercie dostawcy. Dlatego i nasza firma nie jest w stanie zrealizować danego zamówienia na czas. Oczywiście informujemy o tym fakcie klienta, pytając, czy chciałby poczekać na zamówienie. W przypadku niespodziewanego braku towaru u dostawcy, informujemy o tym również naszych klientów. W takim przypadku prosimy o podjęcie decyzji o zmianie zamówienia lub jego anulowaniu.

3. Czy mogę opóźnić dostawę?
Jeśli przeprowadzasz się do innego domu lub wyjeżdżasz na wakacje i obawiasz się, że Twoje zamówienie zostanie dostarczone w czasie Twojej nieobecności, możesz zaznaczyć w komentarzu do zamówienia, że chcesz, aby towar został dostarczony
w określonym przez Ciebie terminie.

4. Skąd mam wiedzieć, kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?
Około 2-3 dni przed dostawą zostanie wysłana wiadomość e-mail z dokładną datą i wszystkimi szczegółami.

5. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?
Za zamówienie można zapłacić dokonując przelewu na konto, kartą kredytową (MasterCard, Visa, American Express), bądź korzystając z systemu szybkiej i bezpiecznej płatności internetowej PayPal.

6. Czy macie sklep stacjonarny?
Nie posiadamy punktu odbioru osobistego. Działamy tylko jako sklep internetowy. Zachęcamy do złożenia zamówienia z opcją wysyłki.

7. Czy mogę zwrócić przedmiot, jeśli mi się nie podoba?
Masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od momentu jego otrzymania. Zwracany przedmiot musi być nieużywany.

8. Jak zareklamować otrzymany towar?
Zgłoszenie uszkodzonych lub wadliwych produktów należy dokonać poprzez formularz reklamacyjny. Zaloguj się do swojego konta i wybierz "Reklamacje produktów" na podstronie "Twoje konto" (ikonka ludzika w górnym rogu) lub przejdź do linku w stopce.

9. Co się dzieje po złożeniu przeze mnie reklamacji?
Po
złożeniu reklamacji staramy się znaleźć najbardziej satysfakcjonujące dla obu stron rozwiązanie problemu.

10. Dlaczego muszę przesłać zdjęcia produktu i etykiety?
Potrzebujemy zdjęć, aby móc właściwie ocenić szkody. Musimy zobaczyć jak wygląda uszkodzenie, w którym miejscu powstało i w jakim stopniu.

11. Co mam zrobić, jeśli zamówiony przeze mnie towar został uszkodzony podczas transportu?
W przypadku uszkodzenia przesyłki należy również złożyć reklamację. Wtedy pomożemy Ci jak najszybciej rozwiązać zaistniałą sytuację.

12. Czy mogę otrzymać zniżkę?
Przy zakupie większej liczby towarów udzielamy rabatów. Zapraszamy do kontaktu.

13. Chcę anulować zamówienie, jak to zrobić?
Aby anulować zakup, wyślij e-mail na adres biuro@meblezmetalu.pl. W treści wiadomości prosimy o podanie numeru zamówienia, ułatwi to jego weryfikację

14. Jak długo trwają kampanie promocyjne?
Nie mamy określone
go czasu trwania naszych kampanii promocyjnych. Jeśli są ograniczone czasowo, na naszej stronie internetowej zostanie zamieszczona informacja, ile czasu pozostało do jej zakończenia.

15. Nie mogę dokonać płatnośći, jak mam to zrobić?
Jeśli masz problem z określoną formą płatności, skontaktuj się z naszym sklepem.

16. Mam pytanie dotyczące produktu, jak to zrobić?
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o produkcie, wyślij e-mail lub zadaj pytanie na stronie internetowej. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe!

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel