Napisz do nas

Pola oznaczone gwiazdką są wymagane

Wysyłka

Dostawa
Dostawy zamówionych towarów mogą nastąpić w różnych terminach, za pośrednictwem różnych firm przewozowych oraz w kilku paczkach, według terminu realizacji wskazanego przy opisie produktu na jego stronie, w pozycji „czas wysyłki/dostawy”.
Pamiętaj, że dostawy realizujemy firmami kurierskimi oraz spedycyjnymi. Kurier nie ma obowiązku wnoszenia mebla do mieszkania / domu / kamienicy, gdy jego rozmiar przekracza podstawowy gabaryt lub wagę 30 kg. Niektóre firmy spedycyjne realizują usługę wniesienia za dodatkową opłatą. Jeżeli dostępna jest taka opcja, by z niej skorzystać, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta i uzgodnij warunki wniesienia.
Meble o małym gabarycie czy też wadze, które mają w swojej opcji dostawę kurierem, dostarczane są standardowo przez przewoźników takich jak DPD, GLS, DHL czy też innych. Tego typu przesyłki kurier ma obowiązek dostarczyć do Państwa mieszkań czy też domów (wykluczając w to sytuacje nadzwyczajne takie jak przepisy bezpieczeństwa związane z dostarczeniem paczek podczas trwania pandemii itp.). Jeżeli zauważyłeś, że przesyłka z zamówionym towarem posiada uszkodzenia, koniecznie sporządź z przewoźnikiem protokół uszkodzenia przesyłki, jest to dowód uprawdopodabniający powstanie szkody podczas transportu. Opisz prawidłowo w protokole stan opakowania oraz zamieść wszelkie informacje, możesz też wykonać dodatkowo zdjęcia, które pomogą wykluczyć Twój udział w powstaniu wady. Prawidłowe sporządzenie w/w raportu znacznie przyspieszy ustalenie, w którym momencie powstała szkoda. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

Prawo odmowy przyjęcia przesyłki
Masz prawo odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłkiW takim wypadku niezwłocznie powiadom nas o tym fakcie. Brak protokołu szkody transportowej lub też jego błędne sporządzenie (rozbieżne daty, brak informacji o stanie przesyłki), może opóźnić rozpatrzenie, a także spowodować, ryzyko zakupu uszkodzonego towaru i nabycia produktu w takim stanie, w jakim go otrzymał, bez możliwości reklamacji.

Kontakt przed dostawą
Po wysyłce każdego z zakupionych produktów, zmieni się status zamówienia oraz otrzymasz powiadomienie z naszego systemu. W mailu podany będzie numer przesyłki wraz z nazwą przewoźnika, który zrealizuje dostawę. Dostawcy spedycyjni skontaktują się z Tobą telefonicznie lub SMS-owo przed planowaną dostawą, następnie zostaniesz poinformowany o przedziale godzinowym, w którym odbędzie się dostawa.

Dostawa w wybranych godzinach
Ze względu na różne gabaryty mebli, wysyłka może odbywać się także na palecie. Obecnie nie ma możliwości by przesyłki były dostarczane w godzinach wyznaczanych przez klienta. Jeżeli wskazany termin dostawy jest niemożliwy do zrealizowania, dostawę można przenieść na inny dzień, jednak przedział czasowy dostawy podaje przewoźnik, ze względu na rozplanowaną logistycznie trasę. Z tego względu klient informowany jest o planowanej dostawie minimum dzień wcześniej, aby móc przygotować się odpowiednio na odbiór zamówionych produktów, a wydanie przesyłek nastąpiło skutecznie i bezproblemowo.

 

 

 


Wszystkie zamówienia powyżej 300 PLN wysyłamy GRATIS! Dla naszych Klientów przygotowujemy super rabaty i wyprzedaże. Zobacz naszą ofertę -  w niskich cenach dla każdego!

 
pixel

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij